25.06.2012

Ich hab noch einen Koffer in Berlin...

... or: Berlin.. Berlin... Meeow is going to Berlin! :D

Hey sweeties...

in some minutes I will hit the road with a good friend of mine to visit the beautiful capital of Germany. I will bring back some pics and stories for you...
Tonight we will visit the Duncker Club - I am curious :)
Btw. the title is a song of Hildegard Knef - a sweet office mate of me send me this text yesterday to wish me a great time in Berlin ^^

See ya all in 4 days ^^
Hugs'n'Kisses
yours
Meeow

Kommentare:

  1. Sooooooo einen Rahmen such ich genau jetzt gerade für mein Wohnzimmer O_O"" Wo haste den her? Trödel?

    Viiiiiiiiiiiiiiiiel Spaß in Berlin! Und denk an unser Treffen danach! <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hihi ja, den Rahmen habe ich vom Dortmunder Westfalenpark-Trödel :) Ich liebe ihn - bin aber noch unschlüssig, ob er gold bleiben soll oder ob ich ihn schwarz lackiere...

      Daaaaanke - es war ganz wundervoll in der Hauptstadt - und wir sehen uns bald bald bald <3

      Löschen