17.06.2012

Look at my shoes...

my shoes are amazing :D

Hey sweeties -
yesterday I was a bit shopping in Dortmund - at Primark, Gina Tricot and New Yorker - and besides a lot of pretty shirts (Sale! 4-9 Euros...) I found these beauties -
7 Euros for gorgeous shiny black peeptoe killer heels - I dont know if I ever can walk on them perfectly - Where is Jorge Gonzalez to teach me the chica walk???:D
 and then some faux suede wedges - perfect for my office job :) and so comfortable! I love them :)
 Do you have some good tips for me how to walk on my new killer heels? :D

Wish you all a great and sunny sunday!
Hugs'n'Kisses
yours 
Meeow

Kommentare:

  1. ...und umgehend krampfen meine Füße *g*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. glaube mir, ich hatte allein vom Probestehen die ersten Wadenkrämpfe :D aber wer schön sein will... weisste?! :D

      Löschen
  2. Oh.. die sind ja toll! *-*
    Für 7 € ja ein echtes Schnäppchen.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja - für den Preis musste ich sie mitnehmen - auch, wenn ich sie wahrscheinlich höchstens nur zu Gelegenheiten tragen kann, bei denen ich nur dekorativ rumsitzen kann :D

      Löschen