26.08.2012

Pagan Love Songs Party...

...look of the day!

Hey sweeties -
yesterday Pat and I went out for the last Pagan Love Songs Party at Club Pavillion (the club will close its doors forever in the next weeks) for meeting friends, drinking beer, dancing a bit and having a good time there.
For this occasion I decided to take out my new accessoires - in combination with a simple black dress - and it was one of these rare evenings, I wear my hair loose (except the little twist in front).
Most often I prefer to wear a ponytail or putting up the hair cause I hate it, when it is too warm under my loose hair ^^'
But when I began to style my hair last night - I decided that a simple and classy style for this evening would be perfect.
 
The new octopus hairclips from Sourpuss
spiked earrings from Gina Tricot
Eyeshadow + lipstick from Sleek
circle lenses - Kimchi Bambi Grey
fingerless gloves from Restyle.pl
 
octopus necklace - Sourpuss
dress - Monki
satin corset + ribcage belt - Restyle
leggings - New Yorker
plateau boots - Demonia
Today - the day after :D - I only waste my time with a bubblebath, a cupcake-facemask (Lush), lying on the couch, watching funny movies and drinking delicious chocolate-tea from Kusmi.
Hope you all have a great and lazy sunday too!
Hugs'n'Kisses
yours
Meeow

Kommentare:

  1. ...und ich konnte nicht dabei sein*heul* Hoffe, Pat`s Öhrchen sind heil geblieben? :-D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. jaaa voll doof - hab dich vermisst - Pat's Öhrchen habe zwar hinterher etwas geblutet und waren angeschwollen - aber ich glaube, er hat es sehr genossen :D übrigens: demnächst mal Doppeldate, wa? ;)

      Löschen
  2. Datt Miri schon wieder26 August, 2012 18:12

    "Genossen" ist in dem Zusammenhang das richtige Wort...hahaha...was habt Ihr denn nächsten Sa vor??

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hahah welch Wortwitz fürwahr ^^ nächsten Samstag müssen Pat und ich doch arbeiten - ist doch Dark Saturday ;)

      Löschen
  3. Ahhh jaaaa, der DS....ich vergaß :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. jaaaa und ich bin deswegen schon dezent nervös - hoffe, es wird ein Kracher ^^

      Löschen
  4. You look so nice in this outfit! <3 I hope you had a wonderful evening.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. thank you so much, dear :-* - yes it was a nice evening - too sad that the club will close its doors forever... :'-(

      Löschen
  5. Wow du bist wunderhübsch :)! Und ich liebe dein Outfit ;) genauso wie den Blog :p!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. *verlegen kicher* hihi ^^ dankefein, da werde ich ja glatt rot bei so vielen lieben Komplimenten <3

      Löschen
  6. Mein Englisch ist zu schlecht:
    Schönes Gesamtbild, schöne Frau!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. muss ja nicht immer englisch sein ;) Dankefein meine Liebe :-*

      Löschen