05.02.2013

My preciousssssss....

...some new blingbling from Poland!
Hey sweeties!
My last restyle order was for a birthday gift for a friend of mine - but I thought, if I do an order there, I have to buy a little bit for me too -  So I gave to myself a bit new jewellery... 
 
 a silver bat necklace with a big deep purple gem... so beautiful... and I love bats soooo much!
 a spider pendant - but you can also use it as a brooch :)
 and this beautiful ankhs :)
 
you can order them here:
Hugs'n'Kisses
yours
Meeow

Kommentare:

  1. I adore that spider pendant! I really don't think it'll be long before I give in to temptation and order more of their jewellery!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oh but they are sometimes sold out but soon back in stock. Yes I know what you mean - I am longing to own the most of their jewellery assortment :D

      Löschen
  2. LOVE that bat necklace! Nice choices, Ms. Meeow! :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you so much darling :) yes the bat necklace is so damn luxourious looking , I fell in love with it ^^

      Löschen
  3. Die Ankh Ohrringe habe ich auch schon im Blick gehabt,nächsten Monat ordere ich dort auch mal wieder,diesen Monat ging fast alles für Primark und Fasching drauf:D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. die Ohrringe kann ich nur empfehlen, sind zwar (wieder) größer, als ich dachte, aber bei Weitem nicht so schwer wie meine anderen Ohrhänger von Restyle ;)

      Löschen
  4. Aww..das ist voll lieb. Danke :)

    Übung macht den Meister! Je öfter man was macht, desto besser wird es ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. na, ich glaube, ich muss mal Intensivstunden bei meiner Oma nehmen :D aber gerngeschehen - Ehre wem Ehre gebührt ;)

      Löschen
  5. Antworten
    1. hihi yeah me too :D its one of my favourite necklaces from restyle

      Löschen
  6. Ich will da auch mal was bestellen :-) Wie lange dauert der Versand??

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. die sind super super schnell - ich warte immer maximal 5 Werktage - habe noch nie länger warten müssen :)

      Löschen
  7. Antworten
    1. :) yes, they are great, aren't they? ;)

      Löschen