21.03.2013

...first birthday in the snow...

...what a crazy spring!
Hey sweeties!
Today I've turned 34 - I cannot believe it... and I cannot believe it when I take a glimpse outside - everything covered in white - yesterday it was  snowing like crazy - at the beginning of spring! Weird! I never saw snow on my birthday - haha - I remember last year when we were sitting on my balcony during the whole night... and now? It's so cooooold! brrrr....
The first thing I did today was building a snow-cat - never build something like that on my birthday *lol*
 
so thats the first thing I saw in the morning...
 Hello? Spring? Are you somewhere out there???
 
Pat is on nightshift and got up late - so we started the day with a little brunch and then my love make me some great presents...
 A 3-D-Nightmare before Christmas-Pic... so awesome and it fits perfectly to the dark red walls in the livingroom... so sorry that I cannot catch the whole awesomeness of this pic - the surface of this 3-D-Pic doesnt like flashlights (the white line caused by the flash)
And because I am now deep into Game of Thrones, my love gave me something new to read...
 ...and something for sipping my tea in proper style while reading...
I love that mug - Tagaryen is my favourite house - Pat searched for a nightwatch-mug for me, but they only had the heraldics of the houses - but I really adore it! (I already got the Tagaryen dragons as a wallpaper for my notebook)
I will spam you with more birthday pics the next days... I've baked a lot of delicious stuff for my family and next Saturday will be big party at my house - so happy to see my friends soon! So stay tuned ;)
Hugs'n'Kisses
yours
Meeow

Kommentare:

  1. Alles Gute wünsche ich :) Das Kätzchen ist ja süß *-*
    Wünsche noch einen schönen Abend :)
    LG, Mare

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dankefein :) eine Freundin brachte mich heute auf den Klops, ne Schneekatze zu bauen - wurde sofort in die Tat umgesetzt ;)
      Werde nun den Abend mit einer leckeren Flasche Rotwein ausklingen lassen :)

      Löschen
  2. Alles Gute auch von meiner Seite :D

    AntwortenLöschen
  3. Die Schneekatze ist ja toll :D
    Alles Gute nachträglich! :3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hihi nicht wahr? Heute sieht sie aber mehr nach Zombie-Schneekatze aus :D

      Dankefein :)

      Löschen
  4. Immer noch Schnee bei euch? Lieber ne dicke oder dünne Strumpfhose?^^

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. nur noch ein wenig... auf dem Balkon liegt noch einiges - aber in der Bude ist es muckelig... also reicht auch ne dünne Strumpfie :D

      Löschen
  5. Nein ist die Schneekatze süß :)
    und ich liebe Das Lied von Eis und Feuer auch total, es ist so spannend und NICHTS kann man vorhersehen nichts!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Das stimmt - ich bin schon ganz süchtig nach Game of Thrones... glücklicherweise habe ich jetzt erstmal ordentlich Lesenachschub bekommen ^^

      Löschen
  6. schneeeeekatze *quieks* ich hoff von der wackelpuddingbowle gibts auch beweisfotos :-D

    <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. natürlich... und irgendwann probierst du das lecker Böwlchen auch mal ;)

      Löschen
  7. Oh the winter landscape looks wonderful! The snow is slowly melting away in the sun here even though it's very cold. The snowkitty is adorable, much cuter than a snowman :). Happy birthday dear! <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. thank you dear <3
      thats the view outside our livingroom... the snow is melting away here too now... and its sunny but damn cold... cannot wait for spring!
      Too sad that snowkitty is melting away too ^^

      Löschen
  8. Alles Gute nachträglich!:) (Glaube zumindest nich über Twitter gratuliert zu haben^^)

    Targaryen ist auch mein Lieblingshaus!Hab ja auch ein Shirt davon:D

    Freue mich sooo auf die dritte Staffel *.*



    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Daaaankeschön ! ;-*

      Ooooh ein Shirt fänd ich ja auch toll :)
      Neben Tagaryen finde ich die Nachtwache ja sehr großartig - aber es ist echt schwer, Merch zur Nachtwache zu finden... ich hätte einfach gerne die Krähe auf nem Shirt - das wäre fein ^^

      Und auf die dritte Staffel freue ich mich auch wie Bolle! <3

      Löschen