28.04.2013

nommed again at the NOMFEST 2

...or: I think I should attend a Blackmilk-support-group soon... ^^'
Hey sweeties!
Yes... BM got me in their silky and nylon fangs... I am addicted now. And after my credit-card recovered, they launched the Nomfest - aaaaaaah... I couldn't resist!  So much great legs - but to calm myself a bit, I only choosed one piece this time ~ The SPACE BUBBLES LIQUID LEGS. (oh and I laid my eyes on the oilslicks in green - but maybe next month again ^^).
 the shiny black package of awesomeness ^^
and an ubercute message from the BM-crew ^^
 
thihihiihiiiii - shiny shiny awesomeness and a load of stickers ^^
 
 this holo-fabric is soooo whoa... *gasp*... shiny and ...*gasp* awesome!
cannot wait to wear those beauties outside... but I have to wait for wearing tight leggings until my tattoo has fully healed...
Pat said, it seems probable that strangers wanna touch my legs, if I wear my space bubbles outside ^^ *lol*
 
Hugs'n'Kisses
yours
Meeow

Kommentare:

  1. irgendwann werd ich mir auch mal eine leggings von black milk holen. ich find die so klasse! und die, die du dir dieses mal zugelegt hast ist echt der hammer *.* glitzi glitzi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oh ja megaglitziglitzi ^^ ich finde sie auch so toll und freue mich schon so sehr, sie heute abend endlich mal ausführen zu können :) mal sehen, wie viele fremde Menschen mir an die Beine fassen wollen :D

      Löschen
  2. Yay! How awesome are they?! Lookin' good

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. They are totally awesome! So in love with them! <3 <3 <3

      Löschen
  3. Whoa, I was nearly blinded by the computer screen! They are uber shiny and look like lots of fun.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :D yes they are so shiny and glittery and I love that holo-fabric... its so awesome :D

      Löschen
  4. ist des holo stöffchen richtung lack oder doch wie normaler stoff? (ich war letzten monat bm-mäßig so brav... aber dafür neue jeffie leggings und... naja... den catsuit brauch ich auch sobald der rauskommt XD auch wenn ich eigentlich kein catsuit mensch bin...)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Das ist mehr so ein wetlook-Stoff, recht weich aber glänzend, jedoch nicht wirklich wie Lack beschichtet... schwer zu beschreiben :D

      oooooh das Catsuit sieht sicher toll an dir aus <3

      Löschen