25.01.2014

We got no troubles... life is the bubbles... under the sea!

Hey sweeties!
Today I got new ink - my creepy but cute underwaterzoo is getting bigger and bigger - so let me welcome our newest inhabitant:
Mister Tiger-Shark - isn't he cute?
I am so happy, my right lower leg is almost done - next time it's time for some little fillings and a background-scene... 
 
Won't go out tonight - my boyfie is on a concert but I cannot cotton up to standing around with a swollen calf ;)
Wish you all a great weekend!
Hugs'n'Kisses
your
Meeow

Kommentare:

  1. meine Güte, der ist soooo niedlich! Bin gespannt, wie's aussieht, wenn es fertig ist mit allem drum und dran :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hihi, dankefein :) ich bin auch mal gespannt, ob ich meinen Plan umsetzen kann, dass mein Bein dieses Jahr fertig wird - wir werden es sehen - aber ein neuer Termin wird bereits ausklamüsert ;)

      Löschen