02.11.2016

October Instagram Instants

Hey Ghouls & Gals,
one of my favourite months is over - time really goes by so fast at the moment... and this year the October was full of adventures...
 our vacation at the Norfolk Broads - I wanna go back!

 Halloween Mail from one of my beloved British penpals

 Zotter drinking chocolate (white chocolate vanilla) - one of the best hot chocolates!
 smoochies from Lotta the beagle

 found some new shot glasses and had yummy woodruff schnapps with my friends

 our little beautiful fat girl ... no bodyshaming :D

 a bit diy ... i love porcellain painting

 we celebrated our first wedding-anniversary in an American Diner at Halloween - it was delicious and a lot of fun

Hope you had a wonderful October too!
 
Hugs'n'Kisses
yours
Meeow

Kommentare:

  1. Huch, wieso habe ich gar nicht mitgekriegt, dass es hier weitergeht? Herzlichen Glückwunsch zum ersten Hochzeitstag! Wahnsinn, wie die Zeit vergeht. Die kleine Fledermaus auf Porzellan ist ja zuckersüß ❤ und die Katze auch!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke, meine Liebe - ja, es geht endlich wieder weiter hier - ich brauchte wohl mal eine kleine Pause, aber da in der nächsten Zeit ne Menge passieren wird, lasse ich den Blog endlich wieder aufleben. :)

      Löschen
  2. I bought some of those changing pictures too this year - they're so awesome, aren't they? I love your new skulls glasses, especially when they're filled with green liquid. Happy belated Hallowe'en! ❤

    AntwortenLöschen
  3. Ich finde dich nicht bei Instagram :'/

    Alles Gute zum ersten Hochzeitstag =)

    AntwortenLöschen